I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, January 17, 2011

AL JABBAR HEALTHCARE SDN BHD

Al – Jabbar Healthcare Sdn Bhd ialah sebuah syarikat yang ditubuhkan berorientasikan perniagaan produk kesihatan moden yang semakin mendapat permintaan yang tinggi oleh masyarakat masa kini.

Al – Jabbar Healthcare Sdn Bhd telah ditubuhkan pada 17 sept 2007 dan telah mengembangkan perniagaannya ke Brunei Darussalam dan Indonesia. Al – Jabbar Healthcare Sdn Bhd yang diterajui oleh En.Kamaruzzaman Che Hussain pada asasnya menubuhkan syarikat ini kerana rasa keprihatinannya kepada tahap kesihatan penduduk di malaysia dan serantau. Beliau mensasarkan produk – produk ini dapat membantu masyarakat yang semakin kekurangan masa dan kerana desakan ekonomi yang semakin sengit. Umumnya masyarakat kini semakin prihatin terhadap penjagaan kesihatan diri dan keluarga.

Berpusat di Prima Saujana Kajang, Healthcare semakin pesat berkembang dan semakin diketahui umum kerana kekuatan strategi pemasarannya di media cetak dan media elektronik. Penubuhan Healthcare juga adalah titik tolak syarikat ini yang ingin menjadi salah sebuah syarikat berteraskan terapi kesihatan pertama yang monopoli produk kesihatan di  dunia.
Dengan adanya pusat rawatan terapi ini,semoga matlamat dan sasaran syarikat amnya untuk membantu masyarakat dapat direalisasikan.

W.I.R.D.A
0.1.9.2.5.1.5.4.4.2

1 comment:

  1. salam wirda,

    saya shahidan dan ingin bertanya bagaimana saya nak buat rawatan terapi Dr. Jism ni di area bangi?

    ape2 maklumat boleh hubungi saya melalui email saya : shah84_phg@yahoo.com

    ReplyDelete